Rsw virüsü yenidoğan bebeklerde ve yaşlılarda daha ağır seyrediyor ve tablo bir anda kotulesebilir demişti doktorumuz ama içiniz rahat olsun yoğun bakımda kalması ve tedavisinin orda olması daha iyi oluyor evde biz kendimiz hava vermeyle filan olmuyor antibiyotik filan da vermiştik biz ama iyilesmemisti bir türlü ama yoğun bakımda çabuk toparliyorlar