BabyKeremAtlas çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin inşallah 🙏 beklememek gerek fark eder etmez hastaneye götürmek gerek gerçekten. Benim bebeğim de 2 buçuk aylıkken rsv virüsü kaptı. 1 hafta hastanede kaldık 4 gün yoğun bakımdaydı, çok zor bir süreç Allah yardımcınız olsun. İyi düşünün, bol bol dua edin şifa duasını okuyun sürekli 🙏 hastanede takipte olmanız bebeğiniz için en iyisi gözlem altında, hemen toparlar kavuşursunuz inşallah. 🌸