adm Merhaba bebeğimden fırsat bulup foruma girerek iki bilgi edineyim kafa dağıtayım diye her giriş yapmamda sinir krizi yaşıyorum. Sorun ve hatalarla uğraşıcak, forumun açılmasını beklicek kadar hiç bir annenin bu kadar boşa zamanı yoktur eminim. Düzelme beklerken daha çok saçmaladınız ne yazıkki. Ne forum açılıyor, ne yorum yapabiliyoruz, ne giriş yapabiliyoruz hele opsssları dile getirmek bile istemiyorum insanın çıldırtır derecesinde... Üyeliğimin silinmesi için mail atmıştım ama dönüş olmadı tabiki 🤦🏻♀️ Daha fazla sinirlerimi germemek için üyeliğimi sildirip uygulamayı silmek istiyorum ( yeterince uykusuzlukdan yorgunlukdan her anne gibi gergin ve tahammülsüzüm ) lütfen en kısa sürede dönüş yaparsanız çok sevinirim. Umarım kısa sürede sorunları çözersiniz ki hiç umudum yok
@NaimeYilmaz @TAMAM @Thesra @adm
Sevgiler