adm yanlış anlamayın ama bitmek bilmedi bu forum sorunları. En iyi ihtimalle yorumlarımız iki kez yayınlanıyor. Şuna ne durumda bilmiyorum ama ben artık çok mecbur kalmadıkça post açmıyor veya cevap vermiyorum. Umarım eskisi günlerine dönerde tekrar aktif olurum. Eskiden en az iki saatte bir girer kontrol ederdim. Şimdi 3-4 gündür girmiyorum aklıma gelmiyor.. Çünkü aklımda hep problemli olarak kalıyor.