Esradere42 tabiki bilirler o kadar emek verip o noktaya geliyorlar onlara güvenmekten başka da çaremiz yok sağlıktan önemli hiçbirşey yok çünkü ama işte anne yüreği insan evladının teline zarar gelse içi yanıyor bebeğini öyle görmek her anne için zordur ama sağlıkta kâr zarar ilişkisi vardır. Sağlığı yerine gelecekse biraz olsun canının yanmasına göz yummak gerekiyor geçmiş olsun tekrar Allah şifa versin evladınıza