Koldan veya ayaktan damar yolu açmaktan herhangi bir farkı yokmuş. Daha önce de bir hemşireden duymuştum. Yani elden filan bulunamıyorsa kafadan damar yolu açılıyormuş ama bu daha iyi ya da daha kötü bir şey değil, damar aynı damar.
Çok geçmiş olsun, kısa zamanda taburcu olur umarım. Hastalığı nedir ?