Arenmomm yapisiyordur beze canm biz 2 gun karton bardak kullanp bol krem sürdük. İlk gun agladi operasyondan ciknca sonra ilk cisinde bile aglamadk.asiri rahat geçti ki 5 aylikti büyüktü de .2 gun karton bardağı da attk.bezi 1 numara büyük kullandm .göz kremi verdi sadece başka krem de kullanmadk. Surec cok kolay gecti .ilk 20 dk haric hic aglamdi .dikisli sünnetti