Arenmomm Geçmiş olsun, geceye toparlar bence en kötü. Bardak bende koymadım doktor da koyma demişti sağlıklı da bulmuyorum açıkçası ama ben 10 günlükken yaptırdım sizinki yine büyükmüş biraz belki can yanmasını azaltır. Hemencecik geçer inşallah. Üzülmeyin yapmanız gerekeni yaptınız bir zaman sonra 5 yaşına kadar önerilmiyor, o zamanlarda daha zor olurdu travma yaratabilirdi. Bir kaç güne kalmaz unutur bile şimdi.