meryemelek Minem23 doğru ya biz çalıştığımız zaman 400 dü şimdi zam gelmiş tabii kaç ay geçti . Ama eğer kesin niyetliyseniz değiyor verdiğiniz paraya . Benim eşim başta çok laf söyledi diyetisyene para mı verilir falan . Şu an çok mutlu verdiğim için kiloları