NoOne asla aç bırakmayın çocuğu anne sütü verilir hiçbirseycik olmaz sinir oluyorum böyle doktorlara benim oğluma da dedi değiştirdim doktoru.. yazık bebek açlıkla terbiye edilir mi zaten diş, yürüme derken döküyor kilosunu benim oğlum yaşına gircek tombikliği gitmeye başladı çünkü çok hareketli ve iştahsız dönemleri çok oluyor