Oburlukla ne alakaymıs ya ilk defa duydum. Benim kızımda hep 1 kilo üstü aldı doktor hep gayet güzel diyordu. Bu doktorlarda hangisi dogru hangisi yanlıs bilemiyo insan 😅 şuanda mesela 10 aylık kızım yime aynı fazla alır kilosunu tabi simdi ek gıdada var haliyle.