Aryakus533 ne kadar ayağı üşürse üşüsün asla çorapla yatırmam , ense ve sırtı sıcaksa ayaktan üşüyüp hastalandığını da düşünmüyorum , çorap kan dolaşımını engelliyor, biz bile çorapla yatamıyoruz , sağlıklı olan çorapsız yatırma diye düşünüyorum ve öyle de diyor doktorlar