muratnannsi bende de de travma oldu o aşı ateşini düşüremedik 4 saat ara ile fitil vermek zorunda kaldık ateşten baygın yatıyordu ödüm koptu o gün bende artık her aşıda ekstra tedirgin olucam artık, üşütme falan değil tabiki sizinki alerjik reaksiyon göstermiş sanki.. bizde de kusma oldu ama biz zorla calpol verince oldu maalesef