arveninannesii0 Arkadaşlar 2 ay 16 günlük kızım, 40-48 saattir toplamda 100 cc mama içti. Allah aşkına biri akıl versin. Yemiyor yemiyor. Burnu da hırıltılı hasta şu an öksürüyo. Ama doktor beslenme reddi olduğunu söyledi. Sabahtan akşama kadar emzik emiyo sadece
muratnannsi arveninannesii0 emzik vermeyin tokluk hissi yapıyor. Bebegim uykuya geçişte kullanıyorum uyuduğunu anlatımda direk aliyorm agzndan
muratnannsi arveninannesii0 3. Ayda hemde beslenme reddi yasadm ne emdi ne mama yedi neler denedm olmadi bi aksam o gbi yerdi gunduz koca gün acti .2 hafta sonunda duzeldi
arveninannesii0 muratnannsi ama ağlıyor asla uyumuyo, onu uykusu boyunca emiyor. Ben de şey düşündüm ufak emzirme hortumlarından mı taksam emziğe. O emerken mama akar
arveninannesii0 muratnannsi ay Allahım sen yardım et, delirmediniz mi o süreçte. Kilo kaybı yaşamadı mı çokça
muratnannsi arveninannesii0 soyle yapın bnce ben oyle yapiordm emzikli uyuyordu emzigi çekip memeye dayardm o zaman emerdi .gece uykusunda beslerdm. Gunduz hic emmedi gece sutum bırikirdi o sekilde beslemstm kilo kaybı olmustu ama cok degldi sukir
muratnannsi arveninannesii0 kilo kaybı oldu ama cok degildi sukur yani soyle kilosu iyi olduğu icin tolere etti .cok zordu agladgmi blirm asla emmezdi mama verirdm 10 20 cc yerdi normal 120 yiyen bebeklti Ay cok kotuydu ya Allah yardımcınız olsn
arveninannesii0 Cocolingo neler denemedim ki enjektörü kaşığı hatta bardakla bile ufak ufak ağzına dökmeye çalıştım. Yok ağzına geldi an dışarı atıp ağlıyo
Deletedmom_123 Mamayı değiştirmeyi denedin mi? Benim bebeğim hipp bebelac gibi mamaları içmedi ama keçi sütlü mamaya bayılıyor
Oaey24 Burnu tıkalı oldugu için yemiyor olabilirmi bizimkide burnu sürekli tıkanıyor tıkalıyken emmiyor
pennylane arveninannesii0 bizde yaşadık aynısını . üzülmeyin geçecek. zorla da olsa uyutmaya calısın elektrik süpürgesi sesi veya beyaz gürültüyü bebeginizin sesini bastrıcak şekilde açın sonra nasıl uyutuyorsanız o şekilde uyutun. gerekirse sallayın hafif hafif. o sesler mayıştırıyor bebekleri. beslenme reddi yaşandıgında en güzel yol uykuda beslemek bence. ben o süreçte hep oyle yapmıştım zorla da olsa uyutuyodum sonra emziğini çekip biberonu veriyodum. bi de tesadüf mü bilmiyorum tam grip oldugu döneme denk gelmişti. iki üç saatte bir serum fizyolojik yapıyodum doktor ilaç kullandırtmamıştı. ıhlamur demleyip birkaç çay kaşığı ıhlamur vermiştim.
arveninannesii0 muratnannsi ya ben şimdi doktordan geliyorum da çocuğun sorunu boğaz kızarıklığıymış. Baya bi boğaz ağrısı var, o yüzden yiyemiyor. Ben de zorlamayayım dedim:(
Tubis_0 arveninannesii0 hastayken bende yaşamıştım biberon meme hiçbişe almamıştı 2-3 gün boyunca hastalığı geçtikçe yemeye başladı ama şuruplarla iyi olduk biz
arveninannesii0 Tubis_0 hangi şurupları verdi size acaba, bize sadece calpol verdi de etkili olur mu boğazı için bilmiyorum