Teemo07 Busbus03 aaa ne güzel. Benimki kendini kaydırıyor veya tutunup kalkmaya calısıyordu. O zamanlar bende bekliyordum.
sedaelif Busbus03 kuzum uyutunca yap o zaman banyonu.. Kapınıda açık bırak için rahat eder sesi gelir uyanınca
Prensesannesi2022 Busbus03 benimkide öyle ama saat kaçta denk getirebilirsem uykumdan bile kalkıp duşa giderim çoğu zaman
Minnak20 Busbus03 ben ilk doğdu zamanlar o uyurken duş alırdım şimdi 3 aylık ve gündüz uykumuz çok düzensiz be kucakta sakin olduğı zaman yatağa yatırıyorum duş kapı açık ona bakarak duş alıyorum çoğu zaman sesi çıkmıyor duş sesi rahatlatıyor heralde eşleri beklersek kara güne kaldık
Seymaemre-asya34 Uyur uyumaz duşa giriyorum Eşimi beklesemde kapıya gelip ağlıyor oraya gittiğimi biliyor
Sevmyycl Busbus03 mama sandalyesine koyuyorum kapının önünde beni izliyor yada önünde oyuncak veya başka birşey varsa onunla oynuyor 4,5 aylıkken yatağa koyup izleye izleye duş alıyordum benim bebeğimm şişmandı dönemiyordu
begonvilhg bebekece allahtan kız yani yoksa gerçekten mahremiyeti sağlamak anne olarak çok zor 🙈 şimdi 8 aylık oldu, emerken birden bırakıp mememin ucuyla oynamaya başlıyor 😂 mahremiyet offline 😂😂