Duyguozder inan parası olan bir kadın işten çıkıp evde çocukla beş parasız kalınca güvencesiz özgüvensiz kalınca hayat daha zor buna inan yani bu böyle. Çocuk hep böyle küçük kalmayacak bir baktın kreş zamanı gelmiş zaten o yaşlarda sen yetemeyeveksin kreşe yollamak isteyeceksin ama şimdi işten çıksan çalışma hayatına ara vermiş olduğundan kolayca tekrar iş bulamayabilirsin. Her şeyden önce kendini düşün kendin mutlu ol olki çocuğuna da yetebil. Yoksa evde huniylr dolaşırsın inan evde olmak daha zor ben çalışırken işe ilk başladığım zamanlar ağlardım 8 aylıktı emiyordu işe gittiğimde. Ama hep onun için dedim dedim çalıştım 20 aylık olana kadar. Sonra hamile olunca izne çıktım artık çalışamayacağım ve bence çalışmak kadını besliyor rahatlatıyor ev işleri ve çocuk çok zor hele birde eşiniz siz evdesin iz diye herşeyi size yıkıyorsa kendi arkadaşları ile çat diye planlar yapıp sizi evde brifiil çocukla tek bırakıyorsa artık çocuktan bile uzaklaşıp kafa dinlemek istiyorsunuz bir kıyafet alayım diyorsunuz alamıyorsunuz bir kuaföre gideyim yok olmuyor. Çalışın önce siz sonra çocuğunuz siz çalıştınız diye çocuğunuz sizi sevmeyecek uzak kalacak vs diye birşey yok iyi bakıldığında eminseniz gidin çalışın çalışmadığınız bu günler yarın bir gün emekliliğinizde size doğum borçlanması gibi bir külfet bindirirecek hayat bu belki o dönemde fedakarlık yaptığınız çocuğunuzla aranız iyi olmayacak belki eşinizden ayrılacaksınız yani her türlü olay olabilir. O yüzden hep diyorum imkan varken gidin çalışın kafanız rahat etsin çünkü sanıldığı kadar ev işi ve çocuk kolay değil eş faktörüne ekonomik koşullara göre değişir ama tabi