Duyguozder Merhaba bebeğim şuan 9 aylık, 8 aylıkken işime geri döndüm. Bankacıyım ve yeni bir bankaya iyi bir ücret karşılığında geçtim. Hem çalışmak istiyorum hemde çocuğum iyi bir şekilde büyüsün istiyorum. Çok küçük olduğu için bakıcımız yok. Çalıştığım günlerde Vicdan azabı çekiyorum iyi bir anne değilmişim gibi hissediyorum. Hiç bir şeye yetişemez oldum. Ailelerimiz bizden çok uzakta haftanın belli gunleri gidip annemde kalıyorum, çok yoruluyorum. Çalışan anneler ile dertleşmek isterim
Cansuukoosee Duyguozder siz işteyken kim bakıyor peki 🥲Allah yardmcınz olsun ben işimden ayrılmak zorında kalmıştım bendede bakacak kmse olmadıgı için..
Asyaveannesi04 Duyguozder bende çalışan anneyim 10 yıllık çalışma hayatım var hem bebeğime iyi bir gelecek sağlamak istiyorum birikim yapmak istiyorum hemde yatırım yapıyoruz ev aldık araba aldık tek kişiyle asla olacak şey değil kayınvalidem çok hevesliydi ama sağolsun yarı yolda bıraktı beni 2 aydır benim annem bakıyor Allah razı olsun yakın da bana kamu personeliyim bende işimiz çok zor kaç bin parçaya bölünüyoruz 11 aylık benim bebeğimde 🌺
sevimlienerji Duyguozder oğlum 4 aylıkken işe döndüm ve şuan 28 aylık hala çalışıyorum annem bakıyor oğluma.ilk zamanlar bende çok zorlandım hergun oğlumu bırakırken ağlardım ama onun için çalışıyorum ona daha güzel bir gelecek verebilmek için bunu düşünüp kendime moral verdim. Şimdi de yetişemedim çok şey oluyor tabi en çok da kendime yetişemiyorum. Ama zamanla herşeyin daha güzel olacağını düşünüyorum. Üzülmeyin zamanla bebeğiniz de alışacak ona sürekli neden gittiğiniz geleceğinizi herşeyi anlatın sizi anlayacak. Benim oğlum önceden çok ağlardı şimdi anne hayırlı işler deyip öpüp geç kalma hemen gel deyip gönderiyor. Bunlar da bana moral oluyor tabi Allah kolaylık versin bütün annelere ❤️
Marianne Duyguozder ben 4 aylıkken başladım. 10 senelik kariyerim vardı o zaman. annem baktı 2 sene, şimdi bakıcı bakıyor. herşeye yetişmek zaten mümkün değil, temizlik için yardımcı tutabilirsiniz, eşiniz de evdeki görevleri paylaşın. biz o şekilde yaşıyoruz.
Nuray28 Bende yılbaşında baliscam nasıl olcak bilmiyorum annem bakcak ama hep aklım evde olcak başladığım 14 aylık olcak önerileriniz varmı
Caniiimoglummm Duyguozder Tazminatımı vermezlerse bende ocakta başlıcam o kadar çok üzülüyorum ki ama birde hayat şartları malum evet eşimin işi iyi ama 9senedir çalışıyorum kendi paramı kazanıyorum evde çok zorlandım keşke çalışmasak ama mecburen bi yerden devam etmek zorundayız benim bebeğim de 10aylık annem ve yeğenim bakıcaklar emiyor emerek uyuyo falan çok zorlanacağımız kesin😭
Nuray28 Caniiimoglummm aynen vallahi hayat şartları zor mecbur çalışmak zorunda kalıyoruz tek marşla olmuyor herşeye zam üstüne zam
Marianne Duyguozder çok memnunum. evin her odasına kamera taktım, online görüyorum. 45 yaşları civarında bakıcımız, o da bir anne, kızı liseye gidiyor, başarılı bir çocuğu var, geçmişte kreşte çalışmış, deneyimli. kızımla çok iyi ilgileniyor.
Duyguozder FatmaKrbkl yani söyle biz pendikteyiz annem tarabya kaynanam zeytinburnu aynı şehir ama herkes çok uzak yerlerde
ebrarmom Şu an 1.5 aylık ve Nisan ayında işe başlayacağım. Kafam çok karışık çünkü evim ile işim arası uzak İstanbulda yaşadığım için. Kaynanam şehir dışında gelip bakar ama ben istemiyorum çünkü torunu gibi değil kendi çocuğu gibi davranıyor. Annemin evi de çok uzak. Sağolsun patronum(kadın) ablam gibi aramızdaki ilişki bambaşka. İşe getir ben odamda bakarım dedi. Mantıklı geldi çünkü her an yanımda olmuş olacak aklım kalmayacak ama henüz hala karar vermiş değilim. Anne olmak çok güzel, çok zor ve paha biçilemez
Aysegulkrsd ebrarmom bence kayınvaldenız baksın ne sekılde dawranırsa dawransın emın olun kı yıne sız ne derssenıınz o yazın sıcagı var sogugu var bıde kendı insanı ızın baktıgı gıbı kımse bakmaz bende kayınvaldem bakıcak dıye cok sıkılıyordum onun da öle dawranıs ları vardı ben ewdeyken ama ne zman cocugu ona bırakıp işe basladım. Aramaya basladı ne zman uyutayım nasıl yedıreyım dısarı cıkarayım mı bu sekılde sorar oldu bende sasırdım vala cunku basına bişi gelse emanet cocuk kıymetli olur istedıgın kadr sewebılır sewmesınee karsmıyorum bagrına bassın sonucta. Esimin annesi dövmedııgı surece sorun yok haberleri duyuyoruz bakıcıların yaptıklarını ben fena oluyorum su an bakmıyorum dese yanarım kımee güvenirim ewı uzakta bıle olsa ben bakarım dese gel kal bende derım zaman gecıyor cunku 2 bucuk yasına kadr baksa sonra krese verr sınız bıraz dişinizi sıkmak gerekıyor bıde inanın buyudukce bazen az baksın dıyosunuzz cunku yoruluyorsunuz
Sapsikanne Duyguozder darısı başıma diyeyim şubedeyim ben maaşlar da çok parlak değil biliyorsunuz merakımdan soruyorum aynı işi yaptığımız için banka ismi vermeden ne kadarsa anlaştığınızı sorsam çok mu özel olur
Duyguozder Sapsikanne pazarlama ürün yönetimindeydim kredi politikalarina geçiş yaptim başka bankaya geçtiğim için şuan piyasanın üstünde maaşım. İlk 5 banka içerisinde şuanki firmam
Duyguozder Sapsikanne bende şubede çalıştım 2 sene bankacılıgın en zor yeri ve em az maaş verilen yeri