Cennet70 yemek yemiyordu, biberonu ağzına almıyordu. Emerken de sürekli burnu tıkandığı için ağlıyordu ama ben sık sık emzirmeye çalıştım. Özellikle de uykuluyken en azından emsin diye çabaladım. Çok da bir şey yapamadım maalesef, dediğim gibi kilo kaybetti 😢 ama çok şükür sonradan toparladı. Instagramda doktoroge diye bir hesabı takip ediyorum. Dün tam bununla ilgili bie sey paylaştı. Haftalık anında iştah azalmasının normal bir tepki olduğunu, vücudun hastalikla savaşmak için sindirimi geri plana ittiğini bu yüzden de iştahın azaldığını anlatmıştı. İstersen onu izleyebilirsin orda anlatıyor, belki için rahatlar biraz 🙏 bizim hastalık sonrası toparlandı diyebilirim 🤦🏻♀️