Öncelikle çok geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah bebisine. Bizim de sanırım 7 aylıkken bebeğim boğaz enfeksiyonu olmuştu. Aynı zamanda diş de çıkarıyordu. Bizim aşı gibi bir durum yoktu ama emmiyordu, biberonla sagdigim sütü içmiyordu. Ek gıdaya hele ağzını bile sürmüyordu. O kadar üzüldüm o kadar kafama taktım ki o dönem. Hatta kilosu bile azalmıştı gram olarak 😢 ama neyseki düzeldi bir hafta kadar sürmüştü. Doktor antibiyotik verdi bir de burnu çok fazla tıkalı olduğu için burun damlasi. Damla dışında da serum fizyolojik kullanıyordum. Böyle böyle iyileşti. İnşallah sizin de en kısa zamanda iyi olur