4 ay oldu doğum yapalı sanki üstümden TIR geçmiş gibiyim dizlerim eklemlerim her tarafım ağrıyor birde az önce doğum dan sonra ilkkez adet oldum karın ağrısı var.
Doktorum hamilelikte içtiğim vitaminleri kullanabileceğimi söyle di.
Gyne ferro, i mom içtim