semasema123 Kan hapları beni kabız yaptığı ve çok zorladığı için kan değerim çok düşük olmasa da doktorum doğumdan önce serum ile alınan kan ilacından verdi. 3. Doğumu yaptım hiç bu kadar dinç ve enerjik hissetmemiştim. Doğumdan 2 ay sonra ölçüm yaptırdım kan değerlerim tavandı. Bence halsizliği kan değerlerinin düşük olması çok çok etkiliyor. Ayrıca bebek emziriyoruz vitamin değerlerimizin alt sınırda olmasıyla yetinmemeliyiz;günlük yaşam kalitemizi çok etkiliyor
semasema123 semasema123 bu arada ben kan değerim yüksek olduğu için kan ilacı almıyorum -Tüm vitaminleri barındıran bir takviye 2günde bir alıyorum ( süperhuman) süperhüman almadığım günlerde de gün gün sırasıyla -balık yağı -b12 -c vitamini -her günde d3k2 almaya çalışıyorum( 10kilo başına 1damla gelecek şekilde)
umutunannesiiii Tgb112- innate ve bestiron kullandım yani hamilelikte kulladilarim 2 ay kullan dedi doktor
Erva_2707 Tgb112- ben 4 ay önce doğum yaptım hiç bir şey kullanmadim. Nereye gitmem lazım değerlerime baktırmak için
Asel35ahsen Tgb112- magnezyum kullanın bence ağrılardan dolayı. Onun dışında detaylı bir kan tahlili yaptırırsanız doktor gerekli takviyelerde bulunur. Ben şuan demir, d vitamini, magnezyum, b12 ve omega kullanıyorum tahlil sonuçlarına göre tabii ki. Magnezyumu baş, bel ve bacak ağrısı yüzünden nöroloji doktoru verdi diğerlerini dahiliye doktoru
-Mathilda- Tgb112- Kol bacak ağrısı için magnezyum veriyorlar . Demir , D vitamini , multivitamin kullanabilirsin harici olarak …
BabyBade Tgb112- ben pregnecare kullanıyorum emziren anneler için olanını gebelikte de kullandım içinde balık yağı da var psikolojik olarak da iyi geldiği söyleniyor ayrıca süt üretiminde kalitesini artırıyor gercekten 2,5 aylık oldu bebeğim bende kullanıyorum cok şükür iyiym
Nilkuss Tgb112- Sadece Imom latte kullandım 2 ay değerlerim çok iyi çıktı. Bırakınxa kendimi halsiz gibi hissettim devam ettim tekrar
atlasrl Tgb112- ben ocean mummy alıyorum kahvaltıdan sonra 1 tane, hamilelikte kullanmıstım doğumdan sonra doktorum devam edebilirsin dedi
tarcinnn 727272 yani ben 20 kilo aldım hamilelikte 25 verdim şuan sabit kilom 5 aylık oğlum, ne iniyor ne çıkıyor 😅 ama benim boğazım hep sağlamdı 😅😂
Minel-inannesi Hamilelik surecindeki ilaclarima devam demir,kalsiyum,magnezyum,d vitamini, omega 3. Emziren annelerde vitamin eksikliklerine dikkat etmek gerek hele sezeryansa o ameliyathanenin sogugunu yiyince bagisiklik baya düşüyor
chry Gzdnr17 sağlık ocağına gidip ben 3 yıl önce doğum yaptım bütün değerlerime baktırmak istiyorum dersem bakarlar mı ?
Gzdnr17 chry normal şekilde de değerlerime baktırmak istiyorum Takviye alacağım bundan dolayı baktırıyorum dersin