Wanderlust Eloo005 7 kisiyiz geceligi 10bine tuttuk yerden isitmali tercih ettik cocuklar kucuk diye daha uygun veya daha pahalilar da var yilbasi haric ayni villa 2,5-5 arasi oluyor ama yeniyilda fiyatlari arttiriyorlar talep cok diye
DAO Aryakus533 Bebeğimizle ilk yılbaşımız olacak ve bebeğimiz 7 aylık olacak. Ağacımızı kurduk. Tüm aile olarak anneanne babaanne dedeler hatta büyük dedeler neneler dayı yenge yeğen hep beraber kutlıycaz. Bebeğimin kalabalık bir ailede sevgi dolu büyümesini ve büyüklerini tanıyıp saymasını istiyorum 💫
hdemir86 anonimhanim_ Ben tüm yorumlarını okuduktan sonra yazdım o cevabı. Evet çok şükür, başkalarının yaşam tarzına laf etmeyecek kadar biliyorum haddimi. Ve hatta tanımadığım insanlara “sen” demeyecek kadar da..
tugceo92 cinarmurat33 ay yok 2 doktora gittik garanti olsun diye ikisi de temiz olan yıkamak istemediğin kıyafetler varsa nolur bolmaz onlar 3 gün poşette kalsın gerisini 60 derecede deterjana ek biraz da sirke koyup öyle yıka dedi sonrada iyice ütüle ters düz edip dediler ikisi de :/ Nevresim dayanmıyor zaten zor kuruyor. Hergun hem eşime hem bana günlük degistiriyorum bende bisey olmamasına rağmen nolur nolmaz diye. Kızım da dahil . Doktor trmizlige dikkat et guzelce yika utule 60 derecede zaten ölüyorlar ters duz utulemen de garanti oluyor dedi
cydcvk Mavininbiri yeni yılla noel ne alaka yaa😂😂 noel 25 aralıkta. Biz yeni bir yıla girmeyi kutluyoruz 31 aralıkta noeli değil
Mavininbiri hdemir86 Bana hadsiz diyecek hakkı sen nerden buluyorsun yaaa. Kimsin sen kimmm, haddini bilmeyen hadd öğretir olmuş
Mavininbiri hdemir86 Bana hadsiz diyecek hakkı sen nerden buluyorsun yaaa. Kimsin sen kimmm, haddini bilmeyen hadd öğretir olmuş
Aryakus533 Mavininbiri ya bence cok uzatmadın mı artık kapatsan konuyu yzıp yazıp duruyorsun milleti kışkırtıyorsun yeter bi sal insanları
Masal51 Aryakus533 benim esim karsi yilbasina😅ztn suan salgin var kutlama flnda disarda olmaz cocuklar mahvoluyor bide her ay hsta olan bi kizim varken evde pinekleriz😭
Aryakus533 Masal51 zaten bebeklerinizin konforu için de en iyisi ev büyüdükleri zaman planlar yaprsınız😍
Buse60 Mavininbiri burda hepimiz muslumaniz cok şükür ama kimseyi kirmaya hakkiniz yok herkes kutluyo sadece yeni yıli hos karsilamak guzel saglikli karsilamak yeni yildan guzel umutlar beklemek sağlıklı hayat yasam dilemek yilbasini kutlayip cocuga noel kiyafeti giydirince muslumanliktan cikmiosunuz tovbe estafurullah bu nasil bi zihniyet anlamiyorumm size cikin disarda kutlayinda demioz hepimiz gibi evde kutlayin nolucak
Mavininbiri Buse60 Ya siz hayırdır yaaa ben kendi yorumumu yaptım kutluyor musunuz kutlamıyor musunuz umurumda değilsiniz. Post sahibinden çok bana yoŕum yapıyorsunuz, nasıl bir zihniyet te olduğum sizi hiç alakadar etmez, kendi yolunuza bakın.