hdemir86
Kadın kendi ve çocuğu adına konuşmuş, had bildirmek neyin kafası? Ona kimse zorla kutlatmadığı gibi sizide kimse eve bağlayıp evinde otur haddini bil demiyor. Ülkenin genel problemi, hangi cümleyi nerde kullanacaklarını bilmemesi 🙂 sakin ol champ!