Wolverine boşverin ya kapatın konuyu
Mavininbiri ya hanfendi hem postuma gelip düşünceni belirtiyorsun saygı duyarım diyorum diğer taraftan yorum yapan diğer arkadaşlara da laf diyorsun. Sen kutlamıyor olabilirsin ama burdaki insanların fikrine zikrine saygı duymak zorundasın. İnsan gibi sana herkesin düşüncesi farklı dedim konuyu kapattım sen daha niye uzatıyorsun ki. Kim nasıl istiyorsa öyle girsin kardeşim yılbaşına kalkıp burda ona sus buna boş konuşma yok cahil cahil konuşmalar falan demeye hakkın yok lütfen daha da yorum yapma ki konu da uzamasın diğer arkadaşlar da haklı kışkırtıyorsun resmen