Aryakus533 Ben bebişime geyikli pijama takımı aldım tam yılbaşı ruhunu yansıtıyor 🤍☺️ Ağacımızı çoktan süsledik, ışıklandırdık zaten. Gingerbread kurabiyelerinden yapmayı planlıyorum, kızım henüz küçük bu sene ben tek başıma yaparım ama seneye ona süsletirim ☺️ Kardan kız kardeşim kitabımı okumayı, sıcak çikolata içmeyi planlıyorum 😋 Bebekten önce genelde dışarıda planlar yapardık ama şuanda o tarz bir şey hiç canım istemiyor, hemde kızımın konforu herşeyden daha önemli benim için 🤍