Bizimde 17 aylık her şeyi anlıyor ama kelimesi az . Dayı, mama, gel, alo , dede, hadi bir de hayvan seslerinde inek, eşek, kurt,kuzu, yılan , hemşire taklidi yapıyor yansıma ses kartlarından bir çoğunu yapıyor ama kelimesi az benim de kafama takılıyor