patiseverr_ merhaba bende ankaradayım, oğlum 6 aylık ev 22-23 arası geceleri. Ve çorapsız yatırıyorum gecede kontrol ederim sıcacık ayakları. Zıbın üstüne sadece uyku tulumu Üzerinde de penye battaniyesi oluyor o kadar. Battaniyeyi de asla ayaklarını örtmez hep belinde durur. Kilotlu çorap üstüne çorap sanki çok fazla gibi geldi bana ama🤭