Kızlar oğlum 1 yaşında evin içi 21 derece ama ben oğlum üstü açık yattığı ıcın gece kılotlu çorapla veya normal çorapla yatırıyorum . Uyku tulumuda giymiyor . Çorapla yatıran varmı gelısımını engellıyor dıyolar ama Ankara’da oturuyorum ve burası cok soguk oluyor cesaret edıp çorapsız yatırmaya içim el vermıyor