anayim_ben Guzelgunlergelecek tam da ben böyle yazacaktım 😂 Eşime ‘sadece yiyeceksin yahu ye iç yat’ diyorum ama 5senedir kilo aldıramadim… 1.82 boy 62kilo 😏
anestod Evaninanasi aynen aynen bende 38 kilo ile evlendim. Çocuk gelin gibi duruyosun diyorlardı ya. Şaka gibiler. Genelde de kilolu olanlardan duyuyorum bu yorumlari. Aslında sorun onlarda ama bizi sorunlu olarak görüyorlar
Evaninanasi anestod ne güzel işte 40 lı yaşlarda siz yaşlı dururken ben hala gencecik kalacağım deyin 👌 boş yaşıyorlar. Takılmayın, canınızı sıkmayın. Ben böyle çok mutluyum artık kimseyi takıp canımı sıkamam 😂