Sekeranne4 Ya yapıyorum yemek hergn ama az yıyo kılo almıyo 23 yasında 63 kılo zayıf yanı kansız kılo aldırmak istiyorum sizler napıyosun uz nasıl kılo alıyolar
Mirancinarmom Sekeranne4 bende zayıflasin diye uğraşıyorum ekmegi kesti ekmek cok kilo yapiyor ekmekle yesin yemekleri geceleri de yesin yatmadan 11 12 gibi
Dondurmalikahve Sekeranne4 Abim 52 kg idi bi ara 🥴 fena değil aslında eşinizin kilo almaya müsait yapısı varsa gece yağlı yesin cici bebe yesin
Deletedmom_68 Sekeranne4 Tahlilleri yapıldı mı? Belki takviye alması gerekiyordur. Diyetisyene de gidebilir. Diyetisyen devlet hastanesinde de oluyor genelde bir gün içinde halledersiniz. Evde olmuyor ya kolay kolay. Kardeşimle senelerdir uğraşıyor annem. 1.85 boy 53-54 kg. Kan vermekten korktuğu için gitmiyor da. Eşini götürebilirsen götür bence
Dilruba_1 Aynen kan ve vitamin değerlerine bi baktırın onların da etkisi olur Diyetisyenle ilerlerseniz sağlıklı şekilde alır bence Bir de neden aldırmak istiyorsunuz bu kiloda kalsa ne olur sağlıklıysa ?
Kk41 Sekeranne4 nişanlıydık xs giyiyordu şimdi m bedene terfi etti. Her yemegi ekmekle yer o yüzden kilo alıyor bence . Bide kan değerlerinize baktırın vitamin vs onlar da kilo yapar
Evaninanasi Sekeranne4 ayyy herkes bana da çok zayıfsın diyor. Ağızlarına bir tane yapıştırasım geliyor. İnsanların kilosundan kime ne yahu 🤦🏻♀️ siz kilo alması için uğraşın ama bunu yansıtmayın çünkü bence çok kırıcı. Benim eşim bana özellikle kilo al dese özgüvenim kırılırdı sanırım 🤷🏻♀️
anestod Evaninanasi bana da hastamisin acaba diyen oluyor. Sebebi 30 yaşında olmama rağmen 15 yaşında gibi durmam. İyice psikolojimi bozdular diyetisyene falan gidiyorum mama veriyorlar kullanasim yok. Kullanmazsam da suuurekkkli bir zayifsin baskısı var. Sağlığım da iyi ama akıl sagligimi bozuyorlar.
Guzelgunlergelecek Bu post benlik olmus ben tombulum eşim zayıf , eşime diyorum ben kilo veremiyorum sen al yicen sadece bu 😀😀😀 1.83 boyund 65 kg 😀😀😀 ama cok yürüyorrrrr işe öyle gidiyor cnkü
anayim_ben Guzelgunlergelecek tam da ben böyle yazacaktım 😂 Eşime ‘sadece yiyeceksin yahu ye iç yat’ diyorum ama 5senedir kilo aldıramadim… 1.82 boy 62kilo 😏
Evaninanasi anestod kullanmayın, kullanmak zorunda değilsiniz, değiliz. Ben 38 kilo ile evlendim, hamile kaldım, dediğiniz gibi daha genç duruyorum. Başta çok takıyordum ama artık sağlığım yerindeyse kime ne diyorum 😂
anestod Evaninanasi aynen aynen bende 38 kilo ile evlendim. Çocuk gelin gibi duruyosun diyorlardı ya. Şaka gibiler. Genelde de kilolu olanlardan duyuyorum bu yorumlari. Aslında sorun onlarda ama bizi sorunlu olarak görüyorlar