Arzueslrm Merhabalar sizi ümitlendirmekte istemiyorum rabbim ne verirse hayırlısını versin inşaallah. Benimde bebeğim doğduğunda ilk muaynesinde elinde tek çizgi var genetiğe gidecek dedi doktor sonra ben bakamadan cocugumu enfeksiyondan dolayi yogun bakima aldilar sonra yanina bende gectim o zamanda damar yolu vardi yani rahat 1 hafta kadar göremedim elini en son bizi cikaracaklari gun dedim damar yolunu bi cikarinda eline bakalim tek cizgi var dediler dedim bi actilar gayette bizimki gibi cizgileri vardi tek cizgi yoktu bazen korkutabiliyorlar tabi yinede test sonucu önemli. Eşimin dayisininda kizi oldu elinde tek cizgi vardi ama onun anne karninda taniyi koymuslardi direk