@Arzueslrm benimde 2 aylık oğlum var. Doğum anında bize de burnu basık elde simiyan çizgisi var down olabilir dedi doktor. Genetik e gittik kromozom testi verdik. 1 ayda çıktı, sonuç temiz çok şükür. Annelik işte her şeyi kafaya takıyoruz, üzülüyoruz. İnşallah iyi olur sizin içinde.