Hilaldl8 Allah yardımcınız olsun 20 günlükken başladı bizim bu ağlamalarımız her gittiğimiz doktor kolik dedi ama geceden sabaha ağlıyordu kızım lavman yapılıyordu öyle kendine geliyordu en son bir doktor Allah binlerce kere razı olsun kolik değil kolik olsa saatli olur alerjisi var çocuğun dedi 2 ay çektim sonra diyete girdim 3. Gün uyuduğuma inanamadım çok yıpratıcı bir süreçti ve kızım ağlamaktan fıtık oldu mosmor oluyordu ben artık bitmiş durumdaydım çok şükür diyetle kendine geldi çocuk yani demem o Kİ alerjiyi mutlaka değerlendirin hele yüzündekiler de varsa