Merhaba
Benim bebeğim doğdu gün dan beri aptamıl kullanıyoruz. Öle bi durum olmadı. Altı aya kadar günde ıkı kere tabıkı kaka kokusu var fakat dedıgınız kadar degıl. Ayrıca büyüdükçe kaka oranı fazlalaşıyor. Mesela biz ilk üç ay normal Sleepy kullanırken. 3aydan sonra taşma başladı. Çoğaldı. Molfix e gecdım. Molfix hiç taşırmıyor. Sonra altı aylık olduk. Ek gıdaya başladık kaka cogaldı ve konuda oluşmaya başladı. Şuan cidden kokuyor ama bu ek gıda destegınden dolayı. Direk değişti. Hala aptamıle devam edıyoruz.
Şunu söleyebılırım aptamılı yaparken balık kokuyo.
Oda balık besinlerin mama içinde olmasından dolayı. Zaten fırmada söylüyor bunu. Hala şuan 3numaraya geçtik 9aylık oldu balık kokusu çoğaldı. Fazlalaştırdılar.
Diğer mamalarında içinde aynı besinler var.
Tabıkı anne sutundekı kaka ile normal mama kakası farklı illakı koku farkı var. Ama bu derece olması için altı ay ek gıda alması gerek.
Bizim bu şekilde