Mslakn sağmazsa da mastit olur sıtma tutar. Bende emzirmeyi bırakıyorum benim bebeğimde aşırı emen bi bebekti mesela günde 10 kere emiyorsa bu hafta 5 e düşürüyorum önümüzfeki hafta 3 e o şekilde azaltırsa sütü göğsünde birikmez ve hasta etmez gece emzirmekte tekrar alışacağı anlamına gelmiyor bence ben gündüz göğsüme bant yapıştırıyorum meme gece iyileşecek diyorum akşam olunca veriyorum bu şekilde gündüz meme istemedi oğlum hiç bakıp kapatıyor