Nezonezo Uykusuzhergeceeee aynen musterı hızmetlerı cok ıyı ben en cok ondan memnunum dgerlerı gelınce servisler baya ücret alıyorlar Bn sımdıye kadar hıc ücret odemedımw bır cok seyde bızden kaynaklı oldugu halde
Eslemsi_04 Uykusuzhergeceeee Uykusuzhergeceeee Arkadaşlar an itibariyle ciyah ocakta lekelerin cözümünu buldım😂 farmasinin cok amaçlı temizleciyisi varya onu az fısfıslı şişede sulandordım normal camlaro sildiğimiz bezle silince ocağı güzel oluyo 😂tavsiyemdir deneyin
Nurcngltkn Uykusuzhergeceeee bende bekonun ankastre setini kullanıyorum çok çok memnunum fırınıda çok güzel pişiriyor hamur işleri etli yemeklerde çok iyi