Eslemsi_04 Uykusuzhergeceeee evet siyah cam setini kullanıyorum ama ocakta leke dışında pişirme sorunumuz yok gayet memnunum fırınımdan
Nezonezo Uykusuzhergeceeee cok guzel pısırıo Beko’nun yetkılı servısı felanda cok ıyı butun beyaz eşyam bekodan cok sukur bır skıntı yasamadm
Eslemsi_04 Uykusuzhergeceeee ya siyah ocakta toz olur su lekesi kalır ya işte o 😅 acıkcası benim ocağa güneş veya dirak ışık vurmadığı icin hic belli değil anlatabildim mi bilmiyorum😂
Uykusuzhergeceeee Eslemsi_04 evet evet anladım. Benim de çok vuruyor ışık, bana göre değil demekki camlı 😅
Hazalks 3 senedir siyahını kullanıyorum leke toz gösterme dışında bir sorunu yok gayet güzel 😂ama keşke beyaz alsaymisim😞
Kplnnn Eşimin Beko bayisi var. Ankastreleri çok iyi ben de arçelik kullanıyorum (o zaman bayi yoktu🤣) aynı fabrikada üretiliyor ve hepsinden aşırı memnunum.
Nezonezo Uykusuzhergeceeee aynen musterı hızmetlerı cok ıyı ben en cok ondan memnunum dgerlerı gelınce servisler baya ücret alıyorlar Bn sımdıye kadar hıc ücret odemedımw bır cok seyde bızden kaynaklı oldugu halde