Benim abimin 1 kızı vardı zaten. 2.ye hamile kaldı yengem, küçük yerde yaşıyoruz herkes yani herbokologlar o pis burunlarını herşeye soktukları için erkek mi olcak, erkek olur inşallah gibi laflar ettiler hep. Haliyle yengem psikolojik olarak bir süre sonra erkek gibi hissetmeye başladı, e abim bir kızımız var bide oğlumuz olsa kafasındaydı ama hiçbir zaman dile getirmedi bunu hep sağlık herşeyin başı dedi. Hatta akbaba akrabalarımızdan o yolun yolcusu daha 23 yaşında bir yoluk, yengemle dalga geçmiş erkeği tutturamadın mı diye, yengem ogün çok ağlamıştı. Velhasılı 2. Minikte kız oldu, hepsinin sevgisi başka, ayrı, şimdi nasıl dönüyolar etrafında miniğin. Bebeğinizi sağlıkla kucaklayın inşallah sizde ♥️