Lutfen linclemeden bana akil verirmisiniz. Ya da lincleyin aklim basima gelsin(( bir kizim 1 yasinda, bugun ikinci kizim geldigini ogrendim. Aslinda seviniyorum ama icimde bir gariplik var. karnimdakine haksizlik yapiyormusum gibi, sevinemiyormusum gibi hissediyorum. Ne yapmaliyim? O kadar kotuyum ki.. lutfen yardimci olun bana..