yagizinannesiiiiiiiiii ayyy canım su an sankı ben yazmış gıbı oldum bende ıkı gündür sakatım resmen yuruyemıyorum belımın ağrısı ayağıma vuruyor surkelı bebek sallamaktan bugün bebegı besıgıne koyarken bebekle düştüm oturdum çok ağladım esım kaldırıp ındırıyo beni doktor oncekı emara baktı üç tane fıtığın var dedi ve yeniden emar ıstedı bende beş gün sonra gırecegım havlu ısıt koy jel sür sıcak su torbası koy Bıraz zorla egzersız yap ve sakın üşütme emar dan da korkma sadece ses rahatsız edebılır ıcınde bı ses var bütün vücudun gırıyo ama senı görüyorlar zaten o gün bustıyer tarzı bı şey gıy ıcıne sütyende demır olsa Bıle çıkarıyorlar haberin olsun bol bol da oku 10 dakka bıle sürmüyo korkma hıc