Tgbtn ilk evladımda çok çok dikat ederdim herseyi yıkardım yanımda su gezdirirdim ağzından emzik çıkar çıkmaz yıkıyayım diye gözüm üstündeydi sürekli birsey yapacaksam mama sandalyesine alır öyle giderdim lavaboya falan mesela ama oğlum hep ama hep hastaydı sürekli hastane ilaç bilmem nr uğraşırdık kışın hastalıksız günümüz olmazdı kızım doğdu 8 aylık dikat ediyorum ama o kadar korumuyor çok şükür öyle bir sorun yaşamadım çok sakınınca kaçtığımız sey başımıza gelip duruyor