Tgbtn Bebeğim neredeyse 1 aydır emekliyor. Elleri yerlere değdikçe içim bi tuhaf oluyor sanki hasta olacakmış gibi geliyor her şeyi yalıyor falan siz ne yapıyorsunuz her gün evi süpürüp siliyor musunuz toz alıyor musunuz anneler ?
Sessiz_oyuncu Tgbtn o kadar takılmıyorum valla ev temiz yerlerde ağzına alacak pislik yok ellerinide gün içinde yıkarım öyle saat başı değil ama hani yıkamadığım zamanlarda oluyor.
nilesea Tgbtn benimki de 8 buçuk aylık, yaklaşık 3 aydır emekliyor, hiç kasmıyorum, ekstra titizlik yapmıyorum, hiç de bir sıkıntı yaşamadık çok şükür, çocuk büyütürkenki mottom: sakınan göze çöp batar.
Ballinin_annesi Tgbtn 6. Aydan beri emekliyor normalde yaptığımdan ekstra hiçbir şey yapmadım bişey de olmadı bilmiyorum ki sizin bebeğiniz ekstra hassas mı öyle bir durumu var mı
minikkusuuummm- Tgbtn hahaha sen bunları yazınca ben bebemi çamura bulamış gibi hissettim😂😬😬 bu kadar kasarsak hayat hiiiiç cekilmez. Ki hasta da olcaklar bu düsünceyle yaşayamayız🤷🏻♀️ sizde kasmayın bence☺️benimki parkta elleriyle kumları mıncıklar her şeye dokunur orda bile çok müdahale etmem.
Tgbtn Bir akrabam o zamanlar bebeğim emeklemeye başlayınca enfeksiyon kapmıştı hastanede yattık 3 gün dedi
Tgbtn Oyun alanı aldım oyuncaklarını sirkeli su yaptım kaynattım oyun alanından çıkarmıyorum yerlere değmesin diye
Tgbtn Aslında pek titiz bir insan değilimdir de işte konu bebek olunca çok korkuyorum bir şey olacak diye
Sessiz_oyuncu Tgbtn yok ama genel temizlik 2 haftada bir yaparım her hafta da üstten süpürürm yani emeklediği her yeri
Tgbtn Ballinin_annesi hayır hüş hassas bir bebek değil ben de hassas ve çok titiz bir insan değilim normalde, sadece ellerini yere koyuyor sonra ben görmeden ağzına falan götürüyordur 😅
Ballinin_annesi Tgbtn yani muhtemelen de götürüyordur 😂ama bence biraz kendinizi de onu da rahat bırakın kafanızı rahatlatın akışa bırakın böyle de kendimi kişisel gelişimci filan gibi hissettim 😂😂😂
nilesea Tgbtn çok takıldığı odada robot süpürgeyi çalıştırmaya çalışıyorum ama her gün olamıyor, ortalama 2-3 günde bir süpürüyorum, haftada bir de siliyorum.
Neriucan Tgbtn benim ikizlerden biri bi Aydır emekliyor. Daha çok salonda takılıyorlar odanın büyük çoğunluğunda halı var parkede minimum takılıyorlar ama illaki parkede de emeklediği oluyor. Ben oğlum kalkmaya çalışırken çok düşüyor kafasını çarpıyor diye halının bi kısmına yorgan üstüne çarşaf serdim oyunları falan orada oynuyoruz koltuklara tutunup kalkarsa düşse bile yorgana düşüyor. Hergün mümkünse süpürüyorum üstten yorganı çarşafı silkeliyorum bi kaç günde değiştiriyorum temiz olsun diye. Ama öyle sürekli sil süpür çocuğun elini yıka yapamıyorum. Etrafımda gördüğüm ve bir doktordan duyduğum şu ki çocukları mikroptan çok uzak tutarsanız bağışıklığı güçlenmez çünkü vücudumuzun mikrobada alışması lazım. Tabi ki pisliğin içinde de yaşatmayacağız ama aşırı titizlik yapmayın bence. Bizler sokakta kirin toprağın içinde büyüdük 😅 bağışıklığımda güçlüdür 😂
Tgbtn Neriucan evet benim bağışıklığım da çok kuvvetlidir annem bizi salardı sokağa artık allah ne verdiyse oynardık tabii 😀 dediğiniz gibi çok kasmasam iyi olacak 😅
Ozge-ZS Tgbtn benimki oda oda geziyor yerdeki en minicik şeyleri buluyor bırakıyorum keşfetsin ama temizliğe özen gösteriyorum çekip sirkeli su ile siliyorum ekstra bişey yapmıyorum ellerini gün içerisinde kirlendiğini hissettiğim an siliyorum ama merak duygusunu keşfetme heyecanını öldürmekte istemediğim için karışmıyorum gezsin dağıtsın bozsun çok kafaya takmayın temizliğinizi yapın salın gitsin peşinde yanında olduğunuz müddetçe bir şey olmaz inşAllah 🌺
Tgbtn Ozge-ZS o zaman günlük temizliğimi yapayım ben yine süpürüp sileyim yeterli olur, teşekkür ederim bu arada yorumunuz için ☺️