zeyzehk ay lütfen öyle düşünme. Şuan varsa biliyorum ne kadar zor gibi göründüğünü ama o kadar kolay oluyo ki inan. Kolay demeyimde güzel diyim. Büyücekler annesi hepsi. Öyle kalmıycak kuzuların. Senin ellerinden onlar tutacak. Onlarda sana böyle bakacak❤️. Onların güzel günlerini gördükçe bugünleri iyiki yaşadım diyceksin. Anlıyorum psikolojini ama rabbim ne verirse en iyisini verir. Belkide sana en düşkün en hayırlı evlat o olacak. En güzel yerlere kendinide senide o taşıycak. Gün gelecek iyiki sen olmuşsun diyceksin belkide annesi. Umarım hakkında hayırlı sonucu alıraın lütfen banada haber ver🥰