Kızlar 6 aylık bebeğim var. 2 gün gecikti. Normalde prezervatifle korunuyoruz ama bir kez böyle ani bi şekilde olunca takmamıştı eşim. Aşşırı derece 4-5 gündür kasık ağrısı var. Adet olcam diye bekliyorum. (İlk bebeğimdede böyle olmuştu sonra hamilelik olduğunu öğrenmiştim). Hiç bu açıdan düşünmemiştim ama rüyamdada mavi boncuklu bilezik taktığımı gördüm ve anlamının bebek oldugunu bilirim. Bi an olabilir mi dedim. Test aldık şansa bozuk çıktı😡 hiç çizgi göstermedi. İçim içimi yiyo. Eklemeyi unutmuşum. 2 hafta önce de doktor randevum vardı rahim iyi mi diye ultrasonla bakılmıştı ordada bişey çıkmadı. Olsa çıkmaz mıydı