Anneoldumbennnnnnn Rica ederim inşallah işinize yarar.. Yorumları okudumda sağma yapamıyormuşsunuz sanırım keşke üstüne biraz düşseniz süper olur çünkü süt başka türlü çoğalmıyo ne yaparsan yap
Bide eklemek istiyorum benim bebeğim 2 aylık kilo alımı da çok iyi yani sütüm fazla fazla yetiyor ama sağdığımda hala 10 yada 15 ml den fazla çıkmıyor. Sağma yapınca az gelen süt sizi yanıltmasın asla. bebek emdiği anda süt üretilirmiş ama pompa bebeğin o hissini vermiyor. Sadece kanallarda kalan sütü sapmış oluyorsunuz. Ama bebek emdikçe süt üretiyor