Merhaba güzel anneler. Bebeğim 3 aylık olacak. Günde 500 ml civarı mama veriyorum toplamda. Sadece anne sütü ile devam etmek istiyorum ama sütüm yetmiyor. Destek almadan bakıyorum o yüzden sürekli sağım yapamıyorum yada sürekli düzenli beslenemiyorum maalesef. Aynı süreci yaşayan var mı acaba? Mama vermezsem açlıktan ağlıyor, çıldırmış gibi oluyor. Önerisi olan varsa sevinirim.