Oznngdl doğduğunda kaç kiloydu bebeğiniz. Benim kızım 66 günlük 2 aylık aşısında 4250 gram çıktı ama doğduğunda çok küçüktü 2770 gram doğdu. İlk ay sadece 400 gram almıştı sarılığı vardı ve benimde sütüm azdı kilo alamiyordu çok şükür ikinci ayda toparlandı 🐣🐣🐣 hâlâ ay çok zayıf ay çok küçük diyenler var ama hiç umrumda bile değiller bebeğimin sağlıklı olduğunu biliyorum doyduğunu biliyorum o bana yetiyor kim ne derse desin ♥️♥️