Aslında biz annelerin kilo takıntısı yok ama etrafta öyle bir baskı var ki. İlk kızımda çok kafama takılıyordum her gün ağlıyordum zayıf diye. Şimdi 8 yaşında boyu kilosu gayet iyi boşuna kendimi yıpratmışım. Küçük kızımda 3aylık 6 kilo onada zayıf diyenler olur kesin çevremde ama artık takmıyorum çünkü gerçekten hiç önemli değil sağlıklı olsun yeter