mysa2 findiginannesi_ diyorumya üretimi artık Araplara yönelik yapıyolar o nedenle pahalı . Türkler çok çok da şey değil onlar için çünkü biz 1 parça alıyorsak Araplar 15 parça alıyor 😊😊
Megututu findiginannesi_ ben uygulamadan 259 tl ye gördüğüm ürünü mağaza da 160 a gördüm şişirip bizi uyguna aldık diye kandırıyorlar aslında ama evim uzak ve hep çıkamıyorum mecbur uygulamadan devam
findiginannesi_ Megututu Ben bu ürünleri mağazada denedim canım .denemeden almıyorum çünkü bebeğim var herzaman çıkamam .fiyatları sitesindekiyle aynıydı bende .kuponla aldım ☺️