NursaOz daha çok indirimleri takip ediyordum canım ama birde 100 tl ilk çekim vardı defolu ürün göndermişlerdi . Suan eskisi kadar indirim yok bi kampanya döneminde aldım bunları canım ben . Mesela 300 tl diyelim eşofman altı o ara 200 du birde kupon kullanıyordum suan o olay biraz daha azaldı gibi . Kuponla Alışveriş yap tek tavsiyem çünkü fiyatlar aşırı uçuk malesef